גזיבו והצללה


גזיבו לגינה באליגזיבו לגינה באלי
איכותי

גזיבו לגינה הוא פתרון הצללה מעוצב להגנה מושלמת מפני השמש הקופחת בארצנו. הוא נותן הצללה מפני קרני השמש והגנה מלאה לנוחיותכם. עם פתרון כזה, למה שתשבו בשמש?
גזיבו לגינה של ריהוט גן יוקרתי Rihut Gan, עשוי מחומרים איכותיים וכמובן עמידים במיוחד.
בד הגזיבו עשוי בד"כ מפוליאסטר בציפוי PVC איכותי, המגן מפני קרני UV  ומעכב בעירה. את הגזיבו ניתן להתקין על דשא, דק עץ, ריצוף בטון וכו', וכך להינות מהצללה מושלמת במתחם מגורכם.

מגוון גדלים וצבעים מרהיבים לנוחיותכם
מעבר לכך שגזיבו לגינה נותן הצללה ומגן מפני השמש הקופחת, גזיבו לגינה הוא סוג של רהיט יוקרתי לגינה. הוא עשוי ממגוון חומרים איכותיים ובמגוון צבעים וצורות שונות כמו –גזיבו עגול, גזיבו מרובע, גזיבו מתקפל, גזיבו עם רשת, גזיבו אטום למניעת חדירה של יתושים ועוד. תוכלו להתאים את הגזיבו בגוונים של שאר רהיטי הגן למראה מושלם ויוקרתי.

נוחות ופרקטיות – זה ריהוט גן Rihut Gan !
גזיבו לגינה הוא פריט הכרחי ונוח לכל גינה או חצר. יתרונו העיקרי של הגזיבו הוא - נוחות הקיפול שלו. תוכלו להשתמש בו באירועים מיוחדים או רק בחודשי הקיץ ולקפל אותו בקלות ולאחסן אותו עד לקיץ הבא. מעבר לכך, גזיבו לגינה יכול לשמש גם כמגן לרהיטי הגינה מפני השמש הקופחת.
את הגזיבו ניתן להציב על רצפת דק, עץ, דשא או רצפה רגילה והוא עומד באופן יציב וחזק. יש להתאים את גודל הגזיבו למרפסת או לגינה להתאמה מושלמת.

חומרים עמידים – ברור !
תוכלו למצוא גזיבו ממגוון חומרים שונים כמו פלדה, עץ ואלומיניום אשר ידוע בחוזקו ועמידותו מפני מים ושמש. בנוסף לכך הבד ממנו עשוי הגזיבו לגינה עשוי מבד פוליאסטר מצופה PVC אשר מגן מפני קרני  UV וידוע כחומר המעכב בעירה. את הגזיבו ניתן להציב מעל בריכת שחיה ביתית או ציבורית על מנת להגן על המים ועל השוחים בה, מפני קרני השמש, אבק ולכלוך.