ריהוט גן עודפים



כיום, ריהוט גן הוא מעבר לכיסא פלסטיק ושולחן פלסטיק בגינה או במרפסת שלכם. תחום ריהוט הגן עבר שינוי עצום במהלך השנים האחרונות, ההיצע והמגוון הנו ענק וזמין בטווח מחירים, חומרים ועיצובים. מגוון זה כולל בתוכו גם מיטות שיזוף, ערסלים, נדנדות, שולחנות, כורסאות וכיסאות לגינה.

רבים חושבים כי רכישת ריהוט גן איכותי לגינה היא הוצאה גבוהה ויקרה, אך דבר זה אינו נכון.  ניתן למצא כיום מגוון רחב של ריהוט גן במחירים חסרי תקדים ולא רק בסוף עונה. ריהוט גן יוקרתי אינו חייב להיות יקר, אנו דואגים להציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים, חזק ועמידים למזג האויר הישראלי במבצעים מדהימים.

ריהוט גינה איכותי הנו ריהוט גן אשר בנוי מחומרים חזקים אשר יעמדו בתנאי מזג האויר. ריהוט זה בד"כ בנוי מאלומיניום, עץ איכותי או נירוסטה. ראטן סינטטי אשר חומר הגלם המרכזי בו הנו PVC ולא פלסטיק, ריפוד מבדים איכותיים כגון: אוליפן, דראלון או סלינג. אנו בטוחים כי כל זאת נשמע יקר, אך זה ממש לא. במידה ועשיתם סקר שוק בין החברות המובילות בתחום ריהוט גן, בין החברות אשר מכתיבות את הטרנדים לשנים הקרובות ובין אם סתם ביקרתם ברשתות השיווק הגדולות או בחנויות קטנות שמתם לב לטווח מחירי המוצרים ולעלויות הגבוהות. אך לא אצלנו. אנו דואגים לחתוך עלויות, לשים דגש על איכות, תמחור נמוך ושווה לכל נפש. אצלנו תמצאו את אותם מוצרים כמו בחנויות ה"מתמחות", במחיר נמוך משמעותית.