שולחנות אוכל


פינת אוכל לגינה ורונהפינת אוכל לגינה ורונה
במבצע

ריהוט גן יפה ויוקרתי, מקרין יוקרה כלפי חוץ ומושלם לעיצוב הבית, אך בסופו של דבר הריהוט הוא שימושי במיוחד עבורכם. ריהוט לגן הוא ריהוט אשר יהיה לכם קל לתחזק.
בריהוט גן Rihut Gan, תוכלו למצוא ריהוט איכותי אשר ישמר לאורך זמן. מוצרי ריהוט גן כוללים מגוון רב של מוצרים כמו – כורסאות מפנקות, מיטות שיזוף, שמשיות, גזיבו וגם שולחנות אוכל לגינה מפוארות במיוחד.

שולחנות אוכל לגינה – הם טרנד לוהט!
שולחנות אוכל לגינה הם מוצר בסיסי לריהוט הגינה שלכם! תוכלו לארח בהן קרובי משפחה וחברים או סתם לגוון בין ארוחת ערב בסלון, לארוחת ערב בגינה במיוחד בחודשי הקיץ הנעימים.  אנו בריהוט גן Rihut Gan דואגים לשלב לכם שולחנות בעלות מראה עיצובי מרשים, יחד עם שילוב חומרים איכותיים ביותר הקיימים בשוק!
השולחנות שאנו מספקים עשויים מחומרים איכותיים כמו ראטן ואלומיניום ומותאמים גם אם יש לכם ילדים קטנים. בכל מקרה אם מדובר בשולחנות אוכל לגינה לבתים בהם יש ילדים קטנים, יש להקפיד לבחור שולחן וכסאות בטיחותיים במיוחד.

בטיחות? וודאי אתם שואלים למה?
אנו בריהוט גן Rihut Gan שמים דגש על איכות חומר הגלם, עובי המוצר, איכות הצביעה וגימור כללי וכמובן על מוצרים בטיחותיים, המתאימים לילדים קטנים כמו כסאות מתקפלים בטיחותיים ביותר, נדנדות לגינה בטיחותיות ועוד.

שילוב של חומרים הטובים ביותר וכמובן - דגש על עיצוב מושלם
שולחנות אוכל לגינה, לא חייבים להיות עשויים מחומר גלם יחיד, ניתן לרכוש שולחנות וכסאות עם שילוב של כמה חומרים יחד, לדוגמא – שולחן עץ עם כסאות אלומיניום או ראטן בשילוב  כריות תואמות, או שולחן אלומיניום בשילוב זכוכית עם כסאות תואמים, או ללכת על המראה הכפרי קלאסי של שולחנות ראטן מעוצבים במגוון צורות וצבעים שונים המתאימים לעיצוב הבית והגינה.

ישיבה נוחה ומפנקת – במיוחד עבורכם!
בריהוט גן Rihut Gan תוכלו למצוא - מגוון שולחנות אוכל לגינה עם כסאות מפנקים במיוחד. תוכלו לבחור בכיסאות פשוטים מפלסטיק או מאלומיניום, או להשקיע בכיסא גדול מרופד היטב אשר יוכל לשמש אתכם למטרות נוספות.  בנוסף, תוכלו לרכוש גזיבו או שמשייה להצללה מושלמת, כך אם תרצו לארח חברים או בני משפחה לארוחת צהריים. הגזיבו או השמשייה ישמשו להגנה מפני השמש הקופחת לישיבה נינוחה ולמראה מושלם של השולחן. בנוסף, גזיבו או שמשיה יגנו לכם על השולחן מפני אבק ולכלכוך.