מערכות ישיבה



ריהוט הישיבה לגינה שלכם, כבר מזמן לא מסתכם כמו בעבר בכמה כסאות פלסטיק פשוטות ושולחן פלסטיק פשוט. בעלי דירות גן ובעלי דירות פרטיות, גילו בשנים האחרונות את ערך המוסף ברכישת מערכות ישיבה לגינה יוקרתיות למראה עיצובי מרשים לחצר הבית שלכם או למרפסת. מערכות ישיבה לגינה, הינן טרנד חדש ואפקטיבי, המציע מגוון רב של ריהוט עמיד לזמן רב ונוח להפליא, ממש כמו בסלון ביתכם.

עמידות ואיכות מערכות ישיבה לגינה
ריהוט גן Rihut Gan, אנו מספקים ריהוט גן במיוחד עבורכם, המיוצרים מחומרים עמידים במיוחד אשר עומדים בתנאי מזג האוויר לאורך שנים!
תנאי מזג האוויר והשמש הקופחת בארצנו יכולה בקלות להרוס ריהוט אשר עשוי מחומרים אשר אינם איכותיים. בחברת ריהוט גן Rihut Gan  אנו מקפידים לספק לכם ריהוט העשוי מחומרים איכותיים אשר אינם דוהים בשמש ועמידים ללחות ולמים.

בנוסף, אנו ממליצים לכם לרכוש מערכות ישיבה לגינה העשויות ראטן PVC ומבנה אלומיניום "אל חלד" פנימי, אשר חומרים אלו עמידים בפני מים וללחות. יש לוודא כי בדי הריפוד מיועדים לדחות לחות ומים בתנאים של גשם. אצלנו תוכלו למצוא בדי ריפוד מיוחדים אשר אטומים למים ואינם נרטבים ובכך תמנעו מהצטברות מים, עובש ולחות. מגוון עיצובים וצבעים במיוחד עבורכם!

כיום, תם עידן כסאות הפלסטיק הבסיסי. בריהוט גן Rihut Gan, תוכלו למצוא - מערכות ישיבה לגינה המוצעות במגוון עיצובים מרשימים וגוונים רבים, אשר יתאימו לעיצוב הסטייליג בביתכם. כיום, מערכות ישיבה לגינה מגיעות במגוון אפשרויות של דגמים כמו כסאות, כסאות גבוהים, נמוכים, מיטות שיזוף כורסאות לגינה עם כריות במגוון צבעים. אם יש לכם בחצר רצפת עץ או דקים, תוכלו לשלב מערכות ישיבה לגינה שמושיות כמו כורסאות וכסאות בשילוב עץ תואם.
בנוסף, ניתן למצוא שילובים של ראטן עץ ואלומיניום, על מנת להקנות מראה כפרי אך עם זאת מודרני ויוקרתי. עיצובים אלו מתאימים לכל סגנון בנייה כפרי או מודרני כאחד.

סטים מושלמים לגינה מוצאים רק בחברת ריהוט גן Rihut Gan !
אנו בריהוט גן Rihut Gan שמים דגש על איכות חומר הגלם, עובי המוצר, איכות הצביעה וגימור כללי. בנוסף, תוכלו לרכוש בחברתנו, סטים תואמים של מערכות ישיבה לגינה הכוללים כסאות, כורסאות, שמשיות ושולחנות קפה או שולחנות גדולים, תואמים עם אותם גוונים ואותם בדי ריפוד, מה שיתן לכם מראה יוקרתי ומרהיב לגינה.