ערסלים ונדנדות


ערסל נדנדה פלרמוערסל נדנדה פלרמו
איכותי

אם נכנסתם לבית חדש או מתחשק לכם לרענן את ריהוט הגן במגוון ריהוט גן יוקרתי ומרענן, תוכלו לרכוש מגוון פריטי ריהוט מפנקים כמו – כורסאות מפנקות, מיטות שיזוף, ערסלים, שולחנות וכסאות לאירוח חברים ובני משפחה. החלק החשוב ביותר בגינתכם הוא נדנדה לגינה אשר עליה תוכלו להתנדנד בכיף לאחר הארוחה, או סתם לשבת בכיף ולקרוא עיתון או ספר טוב.
אנו בריהוט גן Rihut Gan, דואגים למצוא את האיזון בין - העיצוב לבין חוזק המוצר, על מנת שתוכלו ליהנות ממגוון פתרונות ישיבה לגינה. הצוות המקצועי שלנו יתאים לכם את המוצר המתאים ביותר עבורכם מבחינת עיצוב, חוזק, נוחות ותקציב.
בריהוט גן Rihut Gan, קיימים מגוון עיצובים של נדנדות לגינה במבחר חומרים ובגדלים שונים. תוכלו למצוא נדנדות ליחיד, זוגיות או לכמה אנשים יחד. עם התפתחות ענף ריהוט לגן, תוכלו למצוא מגוון סוגים וגדלים שונים.  במגוון הריהוט היוקרתי של ריהוט גן Rihut Gan, תוכלו למצוא נדנדות והן ערסלים העשויים מראטן והמעמד עצמו יהיה בנוי מפלדה, וזאת על מנת שהנדנדה תהייה יציבה וחזקה.

התאמה מושלמת לסטייליג ביתכם
כאשר בוחרים ריהוט לגינה, יש לוודא כי הריהוט מתאים לסגנון הרצפה. בין אם מדובר ברצפת עץ, דק, דשא או כל ריצוף אחר. יש להתאים את רהיטי הגן לאווירה הכללית של הגן או המרפסת. בנוסף, קיימים גוונים שונים של ריפודים לנדנדות לגינה, תוכלו לשלב את צבעי הריפוד, בהתאמה מושלמת לשאר מוצרי הריהוט בביתכם.
 
עמידות ואיכות– ללא פשרות!
אנו בריהוט גן Rihut Gan שמים דגש על איכות חומר הגלם, עובי המוצר, איכות הצביעה וגימור כללי.
כיום קיימים 2 חומרים פופולאריים לייצור נדנדות לגינה – עץ, ופלדה. לכל אחד הם יתרונות וחסרונות טרם הבחירה יש לשים לב מה מתאים לכם.

נדנדות לגינה מעץ – נדנדות מעץ נותנות לגינה מראה כפרי ומיוחד, הן כבדות יותר וצבען קגיש יותר ללחות ושמש. ניתן לכסותן או לשמן אותן אחת או פעמיים בעונה על מנת לשמור על אורך חיים ארוך. עץ איכותי הנו החומר העמיד ביותר במידה וטופל נכון.

נדנדות לגינה מפלדה – הן קלות יותר וניתנות להזזה ממקום למקום. פלדה הנה חומר חזק ועמיד לאורך שנים ואינו נשרט בקלות. ניתן לשלב עליו בדי ריפוד במגוון צבעים, לפי טעמכם האישי.

בטיחות ? ברור.
בטיחות הוא החלק החשוב ביותר, ודאי אתם שואלים למה?
אנו בריהוט גן Rihut Gan, דואגים לספק לכם את הנדנדות הטובות ביותר, כדי שחלילה לא יהיו חלקים אשר יוכל לתפוס לילדכם את הידיים או את השיער כאשר אתם מתפנקים על הנדנדה.