דשא סינטטי



למה לבחור דשא סינטטי במבצע דרך ריהוט גן Rihut Gan ?
חברת ריהוט גן Rihut Gan היא חברה מקצועי ביותר אשר תמחה בשיווק של רהיטי גינה ומוצרי גן כאלה ואחרים, ובין השאר יכולה להציע לכם גם רכישה של דשא סינטטי במבצע בלעדי. אבל השאלה הנשאלת היא למה בעצם לבחור היום בדשא סינטטי ולא בדשא רגיל ? נכון שהדשא הרגיל הוא זול יותר להשתלה, אבל הוא יקר הרבה יותר לטיפול לאורך זמן. יש לדשן אותו באופן קבוע, יש לגזום אותו, ויש גם להשקות אותו. מחירי המים בישראל הם גבוהים יחסית, ועל כן פתרון שהן בעלי בתים פרטיים והן מתחמים עסקיים בוחרים כיום, הוא פשוט לחפש דשא סינטטי במבצע, ובאם כבר אז במבצע דרך חברת ריהוט גן Rihut Gan.

איכות גבוהה במחיר נמוך
הסיבה המרכזית לכך שרבים מחפשים היום דשא סינטטי במבצע דרך ריהוט גן Rihut Gan, נובעת ללא כל ספק מן העובדה שהמחיר עצמו למ"ר של דשא סינטטי הוא גבוה יחסית - בדיוק בגלל שלאחר מכן אין לו עלויות נוספות כאלה ואחרות. עם זאת, בכל זאת מי שכעת רכש לעצמו מתחם חדש ורוצה גם להתקין בו דשא סינטטי, מעוניין כמובן מטבע הדברים במחירים נוחים יותר. לכן, חברת ריהוט גן Rihut Gan מציעה לכם להיכנס לקטלוג שלה ולמצוא דשא סינטטי במבצע אשר ידהים גם אתכם. אנחנו נציע לכם מחירים נוחים במיוחד, כך שתוכלו ליהנות משני העולמות. אתם גם תוכלו להתקין את הדשא הסינטטי בקלות, ואתם גם לא תצטרכו להוציא סכום גבוה לצורך כך.

מדשאות מכל סוג
חשוב לציין שלא תמצאו אצלנו רק דשא סינטטי במבצע מסוג אחד. לחברת ריהוט גן Rihut Gan יש מספר סוגי מדשאות אשר ניתן לבחור ביניהן. אנחנו נשמח גם להמליץ לכם על סוג מדשאה אשר יתאים לכם באופן אישי לפי הצורך. נסביר לכם מתי יש צורך בדשא סינטטי אשר יהיה ארוך יחסית, ומתי דווקא קצר הוא מומלץ. אנו נסביר לכם מה ההשפעה של צפיפות הדשא, ומתי כדאי להשקיע עוד קצת במחיר - כדי לקבל תמורה טובה יותר.