מנגלים ומעשנות


גריל אבן בנוי אראלגריל אבן בנוי אראל
במבצע

מנגל בנוי מאבן לגינה של חברת ריהוט גן יוקרתי Rihut Gan, הם פתרון מושלם לעיצוב הגינה שלכם ולנוחות מושלמת לאירוח חברים וקרובי משפחה.
גריל אבן בנוי לגינה הם שילוב של יוקרה וחווית אירוח "על האש" יוצא דופן בשל מספר סיבות:
עיצוב המנגל – מנגלים מאבן לגינה הם לרוב עשויים מאבן מתועשת במראה יוקרתי, המשדרג באופן משמעותי את מראה הגינה.
ארובה לעשן – תוכלו לרכוש מנגל מאבן לגינה בעל ערובה למניעת פיזור העשן על אורחיכם ולהימנע מחדירת ריח של "על האש" החודר לביתכם.
נוחות מושלמת – תוכלו להציב את שולחן האוכל בסמוך למנגל ללא הפרעה וללא צורך בנפנוף הפחמים.
אפיית לחמים ולאפות – במנגלים מאבן לגינה, תוכלו בקלות לאפות "פיתות חמות" על מנת לשדרג האירוח או כאטרקציה לילדים בימי הולדת, במסיבות ועוד.

אירוח ברמה גבוה
ללא ספק חווית אירוח אורחים בחצר היא פתרון מצוין לימי החגים הארוכים וליומיום. כך, במקום לבשל ולטרוח במטבח, תוכלו ליהנות מחוויה ייחודית, מגוונת ושונה מהארוחות הסטנדרטיות. בנוסף תוכלו לחגוג ימי הולדת א כל אירוע אחר בחצר ביתכם, בחוויה מושלמת לכם ולאורחים שלכם.

עיצוב מנגלים מאבן לגינה
בחברת ריהוט גן Rihut Gan תוכלו למצוא גרילים מפוארים לגינה העשויים אבן מתועשת, אבני שמוט או מלבנים במראה כפרי, מודרני ובמראה נקי ויוקרתי. מרבית החומרים מהם מיוצרים המנגלים, עשויים משילובים של חומרים שונים כמו שילוב של שיש, גרניט, בזלת, דבקים, נירוסטה ותערובות בטון שונות.
אנו בחברת ריהוט גן Rihut Gan שמים דגש על איכות חומר הגלם, עובי המוצר, איכות הצביעה וגימור כללי עד לשביעות רצונכם!

עיצוב זה חברת ריהוט גן Rihut Gan!
ניתן לשלב את סגנון המנגל לסגנון ריהוט הגינה למראה מושלם. תוכלו למצוא מנגלים מאבן לגינה בשילוב כמה חומרים כמו שיש, גרניט ובטון עם גימורים מיוחדים בשלל צבעי אבן ובמגוון צבעים ולפי טעמכם האישי. ישנם מנגלים בגדלים שונים עם משטחי עבודה צמודים המאפשרים נוחות מרבית בזמן העבודה.
תוכלו לשלב רכישת שולחן צד להנחת האוכל ולהגשה נוחה לסועדים. כמו כן קיימים מגוון סוגים של גרילים בנויים מאבן עם דרגות בערה שונים ובכן מתקן להכנת שווארמה.