מיטות שיזוף


מיטת שיזוף סוואנהמיטת שיזוף סוואנה
איכותית

במזג האוויר נעים כשהשמש מחייכת אליכם מבעד לחלון, דבר ראשון שעולה לכם לראש זה לשבת על מיטות שיזוף במרפסת או בחצר הפרטית שלכם, לקרוא עיתון או ספר בשקט ונוחות. מיטות השיזוף הינם מיטות נוחות במיוחד אשר תתקשו לקום מהם.
אז למה אתם ממתינים? פנו אלנו עוד היום ותוכלו ליהנות מחוויה שטרם הכרתם!

מיטות שיזוף – נוף מושלם לגינה שלכם!

כיום, מיטות שיזוף הפכו לחלק מנוף הגינה במרחק נגיעה לנוחות מושלמת. תוכלו לארח חברים בחצר הגינה שלכם, לשבת ולקרוא ספר בנוחות מרבית או אפילו להניק(!), כן כן אין דבר יותר מרגיע מאשר להניק את תינוקכם במזג האויר הנפלא של הקיץ. אם השמש קופחת באותו יום, תוכלו להציב את מיטות השיזוף תחת פרגולה או לרכוש שמשיה תואמת באותם גוונים ולשבת בכיף בחצר הבית.  תוכלו לשלב בין מיטות שיזוף לכורסאות וספות מפנקות במגוון צבעים מרהיבים.

סוגי מיטות שיזוף
מיטות שיזוף לגינה נחשבות לריהוט לכל דבר, אנו מספקים מגוון עיצובים ובמבחר עצום של צבעים, מיטות השיזוף של ריהוט גן Rihut Gan, מיוצרות מחומרים איכותיים שונים ובבעלות תכונות ייחודיות. לרוב מיטות שיזוף עשויות מחומרים כמו אלומיניום, ראטן ועוד. ומגיעות במבחר צבעים כמו לבן, חום, שחור, אפור ועוד.
לאחר שבחרתם את צבע הבסיס של המיטה בעזרת הצוות המקצועי של ריהוט גן Rihut Gan, אנו נתאים לכם את ריפוד המיטה המגיע במבחר צבעים, אותם תוכלו להתאים לסטיילינג של הגינה או לפי הסטיילינג של הבית שלכם.

בריהוט גן Rihut Gan תוכלו למצוא עמידות ואיכות – ללא פשרות!
לאחר שבחרתם את צבע בסיס המיטה, ואת צבע הריפוד, תוכלו לבחור מיטות שיזוף איכותיות ולהציב אותן בגינתכם, מבלי שיינזקו מפגעי מזג האוויר ויהיו עמידות לאורך זמן. קיימים בדים איכותיים האטומים לחדירה של מים ולחות, כך תמנעו מעובש ולחות בתקופת החורף. בנוסף המיטות עמידות בתנאי מזג האוויר של הקיץ שאז השמש קופחת על מיטות השיזוף.
בכל מקרה כאשר המיטות אינן בשימוש מומלץ לשים אותם במקום מוצל.